dimecres, 23 d’abril del 2008

Sant Jordi 2008

Aprofitant que avui és Sant Jordi, podria recomanar algunes lectures, i com que aquest és un bloc gairebé monotemàtic, res millor que citar i recomanar llibres sobre medi ambient. Alguns dels títols que properament m'agradaria comprar són:
  • Con la cabeza bien alta, de Wangai Maathai (crítica).
  • Suarem!, de Ramon Folch (crítica).
  • Carta a un joven ecologista, d'Enric Aulí (crítica).

No faig una crítica personal sobre els llibres perquè no els he llegit, de fet ni els tinc, així que millor només enllaço la primera opinió que he trobat per internet. No he regirat gaire per internet ni per llibreries, així que probablement se m'escapi algun títol rellevant dintre el món ecològic; si algú sap algun títol important no dubteu en dir-m'ho.

I com que només m'agrada recomanar llibres que vertaderament he llegit, que al cap i a la fi són els que he anat incloent en aquest bloc, en destaco, per ordre cronològic invers de lectura, els que més m'han agradat:

  • ¿Llueve al gusto de todos?, de Víctor Peñas (crítica).
  • Senderos de Libertad, de Javier Moro (crítica).
  • Contes del món de l'aigua, de Intermón Oxfam Edicions (crítica).
  • Una veritat incòmoda, d'Al Gore (crítica).
  • Pingüins a l'Empordà, de José Luis Gallego (crítica).
  • Turismo Responsable, de Carles Tudurí (crítica).