dimecres, 16 d’abril del 2008

Rabiosa actualitat

Se m'acumulen les noticies per opinar i com que altres ja ho han fet i millor que jo, comento i recomano enllaços. Les il·lustracions, d'Eneko.
  1. ASCÓ: Ara resulta que hem passat de nivell 1 (anomalia) a nivell 2 (incident). Llegiu la reflexió feta per Indarki al seu bloc, i que cadascú tregui les seves propies conclusions.

  2. AIGUA: Després de marejar la perdiu amb la captació del Segre, el Gobierno desautoritza el Govern i es durà a terme el minitransvasament de l'Ebre. Aquí tothom procura el·ludir el molt TRANSVASAMENT. Article d'en Ramon Folch i dos articles del bloc Nòmades, aquí i aquí.


  3. EL TÍBET: Sàbies paraules les del Gallo Rojo en varis articles.

  4. LA FUSIÓ DEL MINISTERI DE MEDI AMBIENT: Interessant reflexió en Soitu. Em dol l'adéu d'una ministra que vertaderament ha tingut sensibilitat ambiental.

  5. NOU GOVERN: La paritat de ministres en el govern de Zapatero és només un acte propagandístic o és un pas cap a la igualtat? En els demés càrrecs polítics com les secretaries d'estats o altres, també hi ha paritat o són tot homes?
  6. SÀHARA OCCIDENTAL: El Sàhara Occidental és un territori ocupal il·legalment, per això es demana el dret a l'autodeterminació, i no un model d'estatut d'autonomia similar al català. Llegiu l'entrada de l'Storico.

3 comentaris:

zel ha dit...

Sí Carles, l'altre dia vaig escriure un post i ja deia jo que em feia por, al cap de dos dies vaig fer-ne un altre acollonant la nota de premsa i el vocabulari i ahir vaig sentir que el que havien estimat es superava en 100 vegades, compta tu la realitat com deu ser...Ai, món de mones...Petons!

Asimetrich ha dit...

Coi quin repàs!. Gràcies per aquest recull, últimament se'm fa més interessant llegir l'actualitat als blocs que no pas al diari ;)

Jesús Hernández ha dit...

Bon repàs de l'actualitat. Només difereixo en bona part dels comentaris de Gallo Rojo, crítica a GB tota la que calgui, però la vulneració dels DDHH de la Xina és altament preocupant, amb o sense jocs olímpics.