dimarts, 3 de juliol del 2007

Per estar ben informats

La preocupació ambiental s’està posicionant com a protagonista en molts àmbits com el musical, el cultural, en l’educació..., i inclús en la premsa informativa. Fa uns dies em vaig assabentar de l’existència a internet d’un diari i d’un canal de televisió de temàtica ambiental.

El Ecoperiódico és un mitjà online impulsat per la Biblioteca de Las Indias Electrónicas, orientat a temes medi ambientals que combina selecció de noticies, vídeos i blocs per transmetre una mirada diversa sobre el medi ambient. La web aquí.

Ecologistas TV és un projecte audiovisual dedicat l'ecologisme social, mitjançant el qual, Ecologistas en Acción, pretén difondre el seu treball social i medi ambiental a través del vídeo. La web aquí.


M’ha sorprès molt gratament aquestes dues iniciatives, i l'anàlisis que ràpidament em ve a la ment és que tot allò al que se li pot associar el color verd o se li pot incorporar el prefix eco estan de moda i a l’alça. Totes aquelles propostes o activitats que serveixin per sensibilitzar, conscienciar, informar i reflexionar sobre aquest tema són benvingudes per tots aquells que ens preocupa el medi ambient.

4 comentaris:

ErrareHumanumEst ha dit...

i del païs --> www.diariforestal.com

Anònim ha dit...

Gràcies pel comentari. M'encanta la foto d'encapçalament al costat dret.

Salut!

Carles Sampietro Lara ha dit...

Per sylvestris:
Moltes gracies per l'adreça d'aquest nou diari. No el coneixia.

Carles Sampietro Lara ha dit...

M'alegra que t'agradi la fotografia. Doncs la vaig fer jo mateix per les muntanyes de Prades durant una cursa d'orientació.

No hi a rés millor que combinar l'esport, la natura i els amics.

Gràcies