dilluns, 22 de setembre del 2008

Alpicat Solidari

Alpicat Solidari és una ONG que des de 2005 es va comprometre amb el poble gambià amb la finalitat de cooperar in situ amb la zona de Baja Kunda. De moment, la tasca realitzada ha consistit en la construcció d'un hospital i una escola, projecte que els va fer mereixedors del Premi Natura 2006.


Fa un parell de setmanes van enviar un cooperant, Jesús Marco, per tal de realitzar treball de camp. Si voleu seguir els seus avenços així com apropar-vos al món de la cooperació in situ, consulteu el seu blog. Per més informació d'aquesta ONG d'Alpicat (Lleida), aquí.

3 comentaris:

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Gràcies per la informació, m'he apuntat el blog del cooperant. El seguiré. Sé una mica com és això d'escriure des d'un lloc tan remot ;)

Salut!

zel ha dit...

Merci, Carles, ara hi vaig de visista! Petons, enfeinat! (Jo també vaig de cul!!!)

Unknown ha dit...

Ara hi vaig. Què tal va tot Carles?
Petons