dilluns, 24 de setembre del 2007

Premi bloc solidari

La Zel m'ha concedit l'honor de formar part d'aquesta llarga cadena de nominacions al Premi Bloc Solidari. Em fa molta il·lusió perquè els vectors principals d'aquest bloc són el medi ambient, tal i com queda palès crec en la majoria dels escrits, però també la solidaritat i la cooperació, que potser ha quedat relegat a un segon terme.
Com a conseqüència de l'entrega del premi, he de nominar 7 blocs, citar el bloc qui em cedeix el premi enllaçant-lo amb l'escrit de nominació per mantenir la cadena (aquí i aquí) i mostrar el logo. Evidentment em prendré uns dies per decidir els meus premiats.
Moltes gràcies Zel!!

1 comentari:

zel ha dit...

T'ho mereixes, i moooolt més que no pas jo, Carles, per la teva seriositat i compromís, per anar al gra, i no estar d'orgues, per no permetre't frivolitats, ets un crak, noi. Un petonás. I tranquil, això de la cadena és pesat, però jo amb tu ho tenia clar.